Tuesday 4 October 2011

6 hari di bumi LonDon..part 2

salam..
utk part 2 kita letak gambar2 udeh le ye..den sakit kaki nk menaip..hahahha..ape kaitannya..betui x larat nk duk lelama..
hotel ..depannya ade taman..kensington garden..
kt sini kami mencari sesuap nsi..ko caya ker.."sepinggan"
x tercapai tangan..nk masuk autumn banyak pokok dh stat menguning..
cantik ..menarik..tertawan..nk je aku bwk balik..
dh kenyang g ronda2 kt cni lak..Queensbay or Watersbay..lupa naa...
mlm tu aku tapau ns lemak beli kt mkcik kantin kt msian hall..
2nd day kt sna..pegi melawat tempat2 menarik kt sna..
frust tau x dpt den nk amek gambar bersama mamat nie..lgpn aku x masuk pn dlm palace tu..jz snap dr luar..
mlm nie aku sempat upload gambar2 nie aje..esok klu x cbuk aku upload lg..utk kenangan aku ..wahhh bila nk g sana lg..syoknye jenjalan2 mcmnie..lupa nau masalah aku...

No comments:

Post a Comment